Közzététel:2014. február 20., csütörtök
Írta Hírmorzsák
Hivatalosan ilyen lesz az új Audi TT
A Győrben készülő újdonság pár nap múlva debütál az év legnagyobb európai autószalonján. Most gyári rajzok kerültek fel a netre.
A harmadik generációs újdonságon, a jelenlegi audis sportvonalnak megfelelően még élesebbek a sarkok, keményebbek a lemezek ívei és a méretes hűtőmaszk még agresszívabbá vált. A hasonlóság az új TT részéről a gyár szupersport kocsijával az R8-cal nyilván nem véletlen, ezzel is feljebb pozícionálják a kis 2+2 ülésest.
A technikai jellemzőket illetően marad elől a McPherson, hátul a multi-link futómű-konstrukció, ugyanakkor egyre nagyobb számú eleme készül alumínium ötvözetekből, valamint új elektromechanikus kormányművet kap a TT. A kocsi négyhengeres motorjai között a megújult 1.8 literes TFSI 180 lóerős és a 220 lóerős 2.0 literes lesz a kínálat. A motorerőt vagy hatfokozatú manuális vagy a duplakuplungos S-troinc váltó viszik tovább a kerekek felé. Természetesen marad az elsőkerék-hajtású változat mellett az összkerekes is.
A hagyományokat követve jövőre jön a TT RS is, az alaposan átdolgozott 2.5 literes öthengeres 380 lóerős erőforrásával.
A technikai jellemzőket illetően marad elől a McPherson, hátul a multi-link futómű-konstrukció, ugyanakkor egyre nagyobb számú eleme készül alumínium ötvözetekből, valamint új elektromechanikus kormányművet kap a TT. A kocsi négyhengeres motorjai között a megújult 1.8 literes TFSI 180 lóerős és a 220 lóerős 2.0 literes lesz a kínálat. A motorerőt vagy hatfokozatú manuális vagy a duplakuplungos S-troinc váltó viszik tovább a kerekek felé. Természetesen marad az elsőkerék-hajtású változat mellett az összkerekes is.
A hagyományokat követve jövőre jön a TT RS is, az alaposan átdolgozott 2.5 literes öthengeres 380 lóerős erőforrásával.

