Főcím
Közzététel:2014. február 26., szerda
Írta Hírmorzsák

A csúcs Octaviát és a sportos Yetit viszi Genfbe a Skoda

Az Octaviánál a letisztult eleganciára helyezik a hangsúlyt, míg a Yetinél a vagányságra.
A Skodánál tavaly összesen 920,800 autót értékesítettek, ami igazán szép eredmény, a következő néhány évben pedig másfél milliós példányszám fölé szeretnék tornázni az eladásaikat. Ennek érdekében azt tervezik a csehek, hogy átlagosan félévente fognak előrukkolni valamilyen újdonsággal vagy facelifttel, amit már most elkezdenek a Genfi Autószalonon.

Genfi standjukon a jövő héten debütál az Octavia Laurin&Klement csúcsmodell, aminél a letisztult eleganciára és a különleges kiegészítőkre helyezték a hangsúlyt. Az utastérben bőrülések, négyküllős, multifunkciós kormány és Canton hangrendszer jelzi, hogy minden extrát bepakoltak, amit csak lehet, kívülről pedig egyedi felniszett, a bi-xenon fényszórók és a hátsó LED-es lámpák jelentik az újítást.
L&K Octavia
Fotó: 
Citigo Monte Carlo
Fotó: 
Yeti Monte Carlo
Fotó: 
Az Octavián kívül a Yeti, a Citigo és a Rapid Spaceback is képviselteti magát egy-egy különleges kiadással, hiszen mindhárom modellhez elkészült a Monte Carlo kivitel, ami többek közt spéci alufelniket, sportos belsőt és gyárilag sötétített hátsó ablakokat jelent.
Az említett modelleken kívül szintén Genfben tartja premierjét az Octavia terepezős változata és az a látványos sportkupé is, amit VisionC névre kereszteltek.

Néhány szó a szerzőről

Írta Hírmorzsák 8:12. Kategória . Minden hozzászólást követhetsz és válaszolhatsz RSS 2.0. Szabadon hozzászólhatsz

Írta Hírmorzsák 8:12. Még több cikk ebben a kategóriában . Minden hozzászólást követhetsz és válaszolhatsz RSS 2.0. Szabadon hozzászólhatsz

0 megjegyzés for "A csúcs Octaviát és a sportos Yetit viszi Genfbe a Skoda"

Leave a reply

Magyarországi országgyűlési választások

A választások időpontja 2014 április 6.


te is számítasz ...

Üzemeltető: Blogger.
2014: FORMA-1
A sosem látott F1 – Dávid Sándor szubjektív szezonnyitója

F1 kövesse a Hírmorzsákon

Ember nem tudná megmondani, mikor tűnt ennyire kiszámíthatatlannak egy Forma–1-es szezon