Főcím
Közzététel:2014. február 21., péntek
Írta Hírmorzsák

Ez most a legizgalmasabb Golf

201 lóerős és konnektorról tölthető a Golf GTE.
A Volkswagen újdonsága a második hibird (benzin/plug-in) modell a limitált darabszámos inkább űrjárműre hasonlító XL1 után a gyár palettáján. A GTE elnevezés arra utal, hogy az ötajtós kompakt modell bár hibrid tovább viszi márka izgalmasabb vonalát, mint a sport modell GTI és a 184 lovas turbódízel GTD.

A hagyományos belsőégésű rész a jól ismert 1.4 literes négyhengeres direkt befecskendezésű benzinmotorból áll (150 LE), ehhez kapcsolódik a szinkronmotoros 101 lóerő teljesítményű háromfázisú elektromos egység a sebességváltóházba építve. A két egység együttes teljesítménye 201 lóerő, amely összehasonlítva a GTI modell 2.0 literes 220 lóerős teljesítményével kiváló adat. A hibridautó dinamikája is kiváló a 0-100-as sprintet 7,6 másodperc alatt teljesíti, ami alig 1 másodperccel rosszabb mint a GTI-é.
Az összehasonlításban a tömeg tekintetében már rosszabb mutatókkal rendelkezik a GTE, mert a plusz 200 kilógrammnyi akkumulátor miatt a súlya 1524 kilo.  A fogyasztása a gyár közlése szerint, annak köszönhetően, hogy akár 50 kilométert tisztán elektromos módban is képes közlekedni elég szürreális. Ha az első ötven kilométert elektromosan tesszük meg igencsak nem realisztikus fogyasztás jön ki, akár 1,8 literrel is beéri a GTE 100 kilométeren.

Fotó: 
Fotó: 
Fotó: 

Néhány szó a szerzőről

Írta Hírmorzsák 2:54. Kategória . Minden hozzászólást követhetsz és válaszolhatsz RSS 2.0. Szabadon hozzászólhatsz

Írta Hírmorzsák 2:54. Még több cikk ebben a kategóriában . Minden hozzászólást követhetsz és válaszolhatsz RSS 2.0. Szabadon hozzászólhatsz

0 megjegyzés for "Ez most a legizgalmasabb Golf"

Leave a reply

Magyarországi országgyűlési választások

A választások időpontja 2014 április 6.


te is számítasz ...

Üzemeltető: Blogger.
2014: FORMA-1
A sosem látott F1 – Dávid Sándor szubjektív szezonnyitója

F1 kövesse a Hírmorzsákon

Ember nem tudná megmondani, mikor tűnt ennyire kiszámíthatatlannak egy Forma–1-es szezon