Főcím
Közzététel:2014. február 26., szerda
Írta Hírmorzsák

Figyelő: ismét a Sólyom Holdingé a Sólyom Airways


Lényegében helyreállt a Sólyom alapításkori tulajdonosi szerkezete – tudta meg a Figyelő.
Tavaly októberben a reménybeli légicéget, a Sólyom Hungarian Airways Kft.-t a tulajdonos Sólyom Befektetési Holding Kft. ügyvezetője, Hurtyák Róbert eladta a Charity March Kft.-nek. Méghozzá az egész sztorit addig finanszírozó üzletember, Lucsik János tudta és beleegyezése nélkül – utóbbi erről maga nyilatkozott tavaly az Indexnek.
A Figyelő információja szerint azonban a Charity March jogilag nem is vált tulajdonossá, miután nem teljesítette a cégbíróság hiánypótlási felszólítását. A lap úgy tudja, a Charity March már nem is tesz lépéseket ez ügyben. Így a Sólyom Hungarian Airways ismét a Sólyom Holdingé, azaz Lucsik Jánosé és Hurtyák Róberté.
Ami az engedélyezést illeti, a cél immár belátható távolságban van. A legfontosabbhoz, az üzemben tartási engedélyhez leginkább egy igen terjedelmes kézikönyv hatósági jóváhagyása kell még, ami akár heteken belül meglehet.
A kereskedelmi repüléshez szükséges még a működési engedély is, amely a pénzügyi megfelelőséget tanúsítja. Az indulást charterezéssel, egy vagy két géppel tervező Sólyom-vezetés ebben a tekintetben is optimista. A Figyelő ágazati forrásai egyelőre nem osztják ezt a derűlátást, noha elismerik, hogy a sztori kívülről nézve valamivel biztatóbban néz ki, mint akárcsak pár hete.

Néhány szó a szerzőről

Írta Hírmorzsák 22:43. Kategória . Minden hozzászólást követhetsz és válaszolhatsz RSS 2.0. Szabadon hozzászólhatsz

Írta Hírmorzsák 22:43. Még több cikk ebben a kategóriában . Minden hozzászólást követhetsz és válaszolhatsz RSS 2.0. Szabadon hozzászólhatsz

0 megjegyzés for "Figyelő: ismét a Sólyom Holdingé a Sólyom Airways"

Leave a reply

Magyarországi országgyűlési választások

A választások időpontja 2014 április 6.


te is számítasz ...

Üzemeltető: Blogger.
2014: FORMA-1
A sosem látott F1 – Dávid Sándor szubjektív szezonnyitója

F1 kövesse a Hírmorzsákon

Ember nem tudná megmondani, mikor tűnt ennyire kiszámíthatatlannak egy Forma–1-es szezon