Főcím
Közzététel:2014. február 6., csütörtök
Írta Hírmorzsák

Egy régies, nagymotoros autóval tiszteleg első RS-modelljének az Audi

Az RS4 Avant Nogaroval a 20 évvel ezelőtti RS2 előtt tisztelegnek a négykarikások.
Húsz évvel ezelőtt mutatta be az Audi az RS2 Avantot, amely megnyitotta a sort a nagyteljesítményű, hétköznapi használatra szánt Audik előtt, és amely megalapozta a jövőbeni RS modellek hírnevét.

A négykarikások most ennek a mérföldkőnek számító modellnek állítanak emléket az aktuális RS4 Avant Nogaro kiadással, amely a legendás előd különleges kék fényezésében díszeleg, és ami menetdinamikában legalább annyira kimagasló, mint húsz évvel ezelőtt az RS2 Avant az akkori mezőnyben.
Fotó: 
Az Audi RS4 Avant Nogaro mozgatásáról a már-már kuriózumnak számító 4.2 literes, szívó V8-as erőforrás gondoskodik, melynek 450 lóerős teljesítménye és 430 Nm-es maximális nyomatéka 4,7 másodperces 100-as sprinthez és 280 km/órás végsebességhez elegendő. Mindezt 10,7 literes átlagfogyasztás mellett produkálja, ami kevésbé hihető, de ez feltehetőleg egyáltalán nem érdekli a potenciális vevőkört.
Az viszont sokkal fontosabb adat, hogy a 87,300 eurós, vagyis átszámítva nagyjából 27 millió forintos áráért Alcantara bőrbelsőt, 20 colos felniket és egy kis plusz pénzért karbon-kerámia fékeket kapni, valamint quattro összkerékhajtást, amivel épeszű keretek között az RS4 lerobbanthatatlan az útról.
Fotó: 
Fotó: 
Fotó: 


Néhány szó a szerzőről

Írta Hírmorzsák 23:49. Kategória . Minden hozzászólást követhetsz és válaszolhatsz RSS 2.0. Szabadon hozzászólhatsz

Írta Hírmorzsák 23:49. Még több cikk ebben a kategóriában . Minden hozzászólást követhetsz és válaszolhatsz RSS 2.0. Szabadon hozzászólhatsz

0 megjegyzés for "Egy régies, nagymotoros autóval tiszteleg első RS-modelljének az Audi"

Leave a reply

Magyarországi országgyűlési választások

A választások időpontja 2014 április 6.


te is számítasz ...

Üzemeltető: Blogger.
2014: FORMA-1
A sosem látott F1 – Dávid Sándor szubjektív szezonnyitója

F1 kövesse a Hírmorzsákon

Ember nem tudná megmondani, mikor tűnt ennyire kiszámíthatatlannak egy Forma–1-es szezon